Vandaag heeft onze uitgeverij Sanoma bekendgemaakt dat zij aan het eind van 2014 nog maar 17 magazine-merken wil uitgeven. Ons prachtige blad zit niet bij deze zogenoemde focusmerken. Maar, ik kan jullie geruststellen, delicious. wordt NIET opgeheven.
delicious. is een winstgevende titel met veel enthousiaste, loyale lezers en volgers. Dat maakt delicious. aantrekkelijk voor een nieuwe eigenaar. Sanoma gaat het komende jaar in gesprek met verschillende partijen die belangstelling hebben getoond in de bladen.
Als redactie van delicious. hebben wij het volste vertrouwen dat delicious. ook in de toekomst en buiten Sanoma een succesvol blad zal zijn. Wij zijn optimistisch, de plannen voor 2014 liggen klaar en wij zijn ondertussen hard bezig aan een prachtige extra dikke kersteditie!
Mooi om cadeau te doen met Sinterklaas of voor onder de boom. Nieuwe abonnees en kopers van delicious. zijn van harte welkom!
Tot in delicious.!
Makkie Mulder
hoofdredacteur delicious.
FOTOGRAFIE: ERIC VAN LOKVEN