Oktober staat elk jaar in het teken van bewustwording over borstkanker. Dit jaar kleurt ook groentepizzamerk Magioni roze en wordt van elke verkochte ‘Titza’ € 1 aan Pink Ribbon gedoneerd.
Magioni Titza
Bijdragen aan een betere toekomst kan iedereen, vindt Magioni. Daarom bedachten ze een pizza met roze bloemkoolbodem, belegd met tomatenbasilicumsaus, mozzarella en… één zongedroogde tomaat (precies in het midden, ja). Met Titza creëren ze niet alleen meer bewustwording over borstkanker, maar geven ze ook aandacht aan de gevolgen van deze ziekte. De Tiza is een pizza met een verhaal. Het verhaal van alle vrouwen die, op welke manier dan ook, met borstkanker te maken hebben. Het verhaal dat gedeeld mag worden.
€1 naar Pink Ribbon
De limited edition Titza, met de slogan ‘Ken je bloemkolen!’, ligt vanaf oktober exclusief in de schappen bij Jumbo. Van elke verkochte Magioni Titza gaat er €1 naar Pink Ribbon.
Tekst: Liselotte Legebeke. Beeld: Magioni